środa, 18 kwietnia 2012

Niepelnosprawny nie znaczy inny

Bylam dzis na pogadance 15 minutowej dla studentow z logopedi mowilam im osobie i o innnych osobach niepelnosprawnych ze niepelnosprawnosc ludzi  na wozkach nie oznacza tego odrazu ze jest niedorozwoj umyslowy tylko wozek pomaga sie poruszac osobom z niedogodnosciami fizycznyni tak jak ja mam mam mpd czterokonczynowe spastyczne o potrafie wszystko powiedziec co mi trzeba pomoc ale niestety nie oszukujmy sie nie kazdy potrafi tak dlatego apeluje do spoleczenstwa ze jak na przyklad zobaczycie kogos potrzebujacego na ulicy czy gdze kolwiek nie bojcie sie podejsc i spytac czy czegos nie potrzebuja poprostu a wracajac jeszcze do mojej niepelnosi jestem niestety brzuchomowca bi jak mowie to sie cala prostuje w tyl bo mi spastyka na to nie pozwala siedziec i mowic ale ja sie nie  poddaje walcze o wszystko dzialamy ze znajomymu z sieci z calej polski na portalu na rzecz osob niwpelnosprawnych  jestesmy interaktywna spolecznoscia osob Niepelnosprawmych ich przyjaciol mamy tez nasze ulubione radio swoje jestesmy jedna wielka rodzina zapraszamy do nas wszystkich niepelnospeawnych pragnacych cos robic dla innych oraz tych pelnosprawnych u nas kazdy znajdzie cos  dla siebie
http://ispon.radiomms.eu/ Zapraszamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Porzucenie kota recenzja książki

  Porzucenie kota Haruki  Murakami to krótka książka o mnichu ktory wraz z synem postanawia porzucić kota ojciec chlopca zostaje wojskowym j...