poniedziałek, 26 marca 2012

Wiosenny przyplyw energi

ostatnio mam tak ze tysiace spraw biore na glowe a potem sie nie wyrabiam ale coz cala ja typowy harmider ale ja to lubie jak sie ciagle cos dzieje i mam do zrobienia bo dzieki temu nie mam czasu na nude czuje ze zyje pelnia zycia nie wiem kiedy to we mnie wstapilo pewnie dlatego xe mam tak duze wparcie znajomych bliskich lub dalszych mi osob czuje sie potrzebna i wiem ze ja tez cos moge dziekuje wszystkim ktorzy mi pomagaja bo jest to naprawde bardzo duzo dla mnie wiem ze nie jestem inna ze ja tez moge poczuc sie naprawde dobeze dziekuje wszystkim ktorych znam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Porzucenie kota recenzja książki

  Porzucenie kota Haruki  Murakami to krótka książka o mnichu ktory wraz z synem postanawia porzucić kota ojciec chlopca zostaje wojskowym j...