wtorek, 3 stycznia 2012

Masa papierowa

zebyscie mnie zobaczyli jaka dzis bylam upaprana w szkole bo robilam mase papierowa  i oklejalam balon bylam cala po uszy w ciescie wszystko sweter rece moja szkolna opiekunka zeskrobywala ze mnie to potem ale ja jestem z siebie dlumna udalo mi sie samej okleic ten balon tymi gazetami i tym klajstrem bo robimy maski na konkurs plastyczny

Przepis na taka maske
maka
troche  wody
mieszamy az sie nie zrobi z tego taki klej
kawalki gazet pojedynczo w kladamy do tego klajstru
maczamy i na balon i tak 5 - 6 warstw
musza byc gazety zwykle nie kolorowe bo zle kryja
czekamy az wyschnie  przebijamy balon kroimy na dowolne czesc zalezy co chcemy uzyskac
jaki kszalt i wyciagamy balon i  mamy potem co juz sie zywnie podoba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Porzucenie kota recenzja książki

  Porzucenie kota Haruki  Murakami to krótka książka o mnichu ktory wraz z synem postanawia porzucić kota ojciec chlopca zostaje wojskowym j...